Μοσχάρι λεμονάτο με λαχανικά

Συνταγές

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Το μοσχαράκι αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι σε πολλά Κυριακάτικα τραπέζια, πιθανότατα και στο δικό σου. Για αυτό είναι μια τεράστια ευκαιρία να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό από τις τετριμμένες εκδοχές με ζυμαρικά και να δώσεις μια ευκαιρία στα λαχανικά να σε εντυπωσιάσουν, τόσο με τη γεύση τους όσο και με το άρωμα τους.

Θερμιδική αξία ανά μερίδα

Το θερμιδικό περιεχόμενο της συνταγής σίγουρα την κάνει μια πιο διαιτητική επιλογή σε σχέση με ένα κλασσικό συνδυασμό, όπως είναι το γιουβέτσι μιας και περιέχει λιγότερες από 500 θερμίδες. Σε αυτό, ρόλο κλειδί έχει η προσθήκη λαχανικών που ρίχνει σημαντικά τις θερμίδες της συνταγής και το κάνει πολύ φιλική επιλογή για κάποιον που προσέχει την πρόσληψη λιπαρών.

Φυτικές Ίνες

Θα γίνουν ο σύμμαχος σου στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και χρόνιων νοσημάτων, όπως τα καρδιαγγειακά. Η προσθήκη λαχανικών στο κύριο γεύμα σου είναι ένας έξυπνος τρόπος να αυξήσεις την πρόσληψη φυτικών ινών. Με το συγκεκριμένο γεύμα καλύπτεις σχεδόν το 20% των ημερήσιων αναγκών σου.

Σέλερι, ένας «απρόσμενος» επισκέπτης στην κουζίνα σου

Είναι ένα όχι και τόσο συνηθισμένο στην κουζίνα σου συστατικό, αλλά πια υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το εντάξεις στη διατροφή σου. Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, κάλιο, φυλλικό οξύ και βιταμίνη Κ, C και A. Για αυτό καλό είναι λοιπόν, να προτιμήσεις να το μαγειρέψεις στον ατμό για να έχεις τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Τέλος, είναι πολύ καλή ιδέα για σνακ μιας και έχει πολύ λίγες θερμίδες και μπορείς να το καταναλώσεις και ωμό.

Άλλαξε… τις πατάτες

Εάν η ιδέα της πατάτας στη συνταγή δε σε ενθουσιάζει, δοκίμασε τις γλυκοπατάτες. Θα δώσεις ταυτοχρόνως μια πιο γλυκιά γεύση στο φαγητό σου και θα ενισχύσεις την πρόσληψη φυτικών ινών και βιταμίνης Α, κάνοντας τα μάτια και το δέρμα σου να χαμογελάσουν.

Εσύ τελικά ποια εκδοχή διάλεξες; Ανυπομονούμε να μάθουμε τις εντυπώσεις σου!

Πηγή: mednutrition.gr