Πλιγούρι με πιπεριά και μυρωδικά

Συνταγές

ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Από την παράδοση στο gourmet! Η χρήση του πλιγουριού ξεκινά πολλά χρόνια πίσω σε κουζίνες της ανατολής, όπως στην Τουρκία, Ινδία αλλά και στη Σαουδική Αραβία. Σήμερα αποτελεί μια σύγχρονη διαφορετική επιλογή που συνοδεύει νόστιμα και μοντέρνα πιάτα.

Πλιγούρι: Είναι μια θρεπτική επιλογή;

Ουσιαστικά, το πλιγούρι είναι ο φλοιός διαφόρων δημητριακών, όπως το σιτάρι, η βρόμη και η σίκαλη. Γι’ αυτό το λόγο είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και μια εξαιρετική επιλογή για να αντικαταστήσει τα λευκά ζυμαρικά ή και το λευκό ρύζι. Είναι γνωστό ότι οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος καθώς και συμβάλλουν στην απώλεια του σωματικού βάρους λόγω του αισθήματος του κορεσμού που προκαλούν.

Ο χρόνος κατανάλωσης του φαγητού

Τα παλαιότερα χρόνια και ειδικά στις ανατολικές κοινωνίες, η διαδικασία του γεύματος ήταν ιδιαίτερη και όλη η οικογένεια ακολουθούσε σχεδόν κατανυκτικά όλη την προετοιμασία αλλά και την κατανάλωσή του. Η ώρα του φαγητού θα λέγαμε ήταν σχεδόν «ιερή». 

Μια συνήθεια που μπορούμε να υιοθετήσουμε από το παρελθόν είναι ο ρυθμός κατανάλωσης φαγητού. Είναι σημαντικό να τρώτε αργά, καθώς ο γρήγορος ρυθμός παρακάμπτει τους μηχανισμούς του νευρικού συστήματος που ενεργοποιούν το αίσθημα του κορεσμού!

Επίσης, αποφύγετε το γεύμα μπροστά σε οθόνη τηλεόρασης και υπολογιστή. Με αυτό τον τρόπο, επίσης, ενεργοποιείτε καλύτερα το αίσθημα του κορεσμού και άρα η ποσότητα φαγητού που καταναλώνουμε είναι μικρότερη.

Θυμηθείτε να μας στείλετε τα σχόλιά σας για τη συνταγή!

Πηγή: mednutrition.gr